Recenze návštevníka hotelu Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****
Lázeňský hotel Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
nikde sme sa nedozvedeli, v akej cene sú ponúkané jedlá a nikde nebol ani jedálny lístok s gramážou, čo je povinné
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro |
turistická ubytovňa, nie sú tam služby recepcie
|
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
bez rádia, telefón bez tel. zoznamu bol vlastne zbytočný
|
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
ubytovanie v izbe luxus nešlo dokopy s bežnou kúpeľnou jedálňou, kde nám bola odmietnutá možnosť objednávania a výberu, nikto nás neusadil, vraj to je jedno kde si sadneme, sortiment 3 chodovéhu menu na večeru bol: 1. večera - zemiakový šalát so salámou, bravčový plátok mäsa so salámou a ananásom, opek. zemiaky, ryža, obloha, 2 zhnité banány, 2. večera - koliesko salámy v prúžku cesta, kurací plátok s kol. salámy a 1/4 plátkom syra, ryža, obloha, čokoládová roláda naservírovaná na stoloch snáď od obeda s roztečeným krémom, 3. večera - plátok uhorky s asi bryndz. nátierkou, kuracie mäso na kocky v nedefinovateľnej omáčke, ryža, obloha, jablko - konečne večera bez salámy, ale kuracina bola vždy presolená a miesto oblohy z kolieska papriky, uhorky a mesiačika paradajky nám chýbal zvlášť v letnom období nejaký zeleninový šalát. Výber na raňajky bol postačujúci, akurát raz neboli kávové lyžičky a museli sme na miešanie kávy použiť vidličku, čaj bol veľmi slabý, skôr by som to nazval teplá sirupová voda, konvička s čajom mala zvnútra na obvode neumytý pásik od kakaa alebo bielej kávy, každý večer sa s niekoľkými hosťami riešilo, prečo si neobjednali alebo objednali, a že im niekto zjedol ich večeru, náhradou bolo ponúknutie špagiet
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
označiť 2 hviezdičkami, alebo odstrániť stoličky podopierajúce padajúci recepčný pult, posadiť na recepciu personál, k telefónu na izbe dať aspoň číslo linky na recepciu v Palace vzdialenú cca 130 m cez rozbité schodište, k uzavretej rampe dať oznam, že sa v Palace majú hlásiť aj hostia do Grand Palace, blúdili sme dookola asi 40 minút, všade závory, zákaz vjazdu a zákaz státia, ani domáci nevedeli, čo to vlastne hľadáme, posielali nás do Grandu alebo do Palace, ale o malom 2-poschodovom Grand Palace nič nevedeli, v hoteli so 4 hviezdičkami sme museli platiť ešte aj za parkovanie na parkovisku pred hotelom 2 €/deň, čo však vopred nebolo nikde uvedené, ako keby sme neboli ich hostia, ale nájomník na ich prázdnom parkovisku
|
Lázeňský hotel Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****
Nový Smokovec 32
Starý Smokovec 062 01
Slovensko
Tel. rezervace: 511 444 401