Recenze návštevníka hotelu Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****

Lázeňský hotel Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****

Marián J.,
  • Hotel
    4
  • Relax a lázeňské služby
    9
  • Gastro služby
    2
  • Poloha zařízení
    5
  • Služby
    3
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
nikde sme sa nedozvedeli, v akej cene sú ponúkané jedlá a nikde nebol ani jedálny lístok s gramážou, čo je povinné
Umístění a okolí
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
turistická ubytovňa, nie sú tam služby recepcie
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Personál restaurace
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
bez rádia, telefón bez tel. zoznamu bol vlastne zbytočný
Šíře nabídky jídel a nápojů
Vybavení společenských prostor
Čas podávání stravy
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
ubytovanie v izbe luxus nešlo dokopy s bežnou kúpeľnou jedálňou, kde nám bola odmietnutá možnosť objednávania a výberu, nikto nás neusadil, vraj to je jedno kde si sadneme, sortiment 3 chodovéhu menu na večeru bol: 1. večera - zemiakový šalát so salámou, bravčový plátok mäsa so salámou a ananásom, opek. zemiaky, ryža, obloha, 2 zhnité banány, 2. večera - koliesko salámy v prúžku cesta, kurací plátok s kol. salámy a 1/4 plátkom syra, ryža, obloha, čokoládová roláda naservírovaná na stoloch snáď od obeda s roztečeným krémom, 3. večera - plátok uhorky s asi bryndz. nátierkou, kuracie mäso na kocky v nedefinovateľnej omáčke, ryža, obloha, jablko - konečne večera bez salámy, ale kuracina bola vždy presolená a miesto oblohy z kolieska papriky, uhorky a mesiačika paradajky nám chýbal zvlášť v letnom období nejaký zeleninový šalát. Výber na raňajky bol postačujúci, akurát raz neboli kávové lyžičky a museli sme na miešanie kávy použiť vidličku, čaj bol veľmi slabý, skôr by som to nazval teplá sirupová voda, konvička s čajom mala zvnútra na obvode neumytý pásik od kakaa alebo bielej kávy, každý večer sa s niekoľkými hosťami riešilo, prečo si neobjednali alebo objednali, a že im niekto zjedol ich večeru, náhradou bolo ponúknutie špagiet
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
označiť 2 hviezdičkami, alebo odstrániť stoličky podopierajúce padajúci recepčný pult, posadiť na recepciu personál, k telefónu na izbe dať aspoň číslo linky na recepciu v Palace vzdialenú cca 130 m cez rozbité schodište, k uzavretej rampe dať oznam, že sa v Palace majú hlásiť aj hostia do Grand Palace, blúdili sme dookola asi 40 minút, všade závory, zákaz vjazdu a zákaz státia, ani domáci nevedeli, čo to vlastne hľadáme, posielali nás do Grandu alebo do Palace, ale o malom 2-poschodovom Grand Palace nič nevedeli, v hoteli so 4 hviezdičkami sme museli platiť ešte aj za parkovanie na parkovisku pred hotelom 2 €/deň, čo však vopred nebolo nikde uvedené, ako keby sme neboli ich hostia, ale nájomník na ich prázdnom parkovisku
Lázeňský hotel Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****

Nový Smokovec 32
Starý Smokovec 062 01
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.