Recenze návštevníka hotelu Palace
Lázeňský hotel Palace***
Umístění a okolí | |
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
čiastočne
|
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Pri vstupe nás usadili k stolu a po dvoch dňoch tam už sedeli iní ľudia. Načo nechávať kartičky na stoloch, keď neplatí to čo platilo ráno ? Viac kreativity pri zostavovaní jedál.Napr.každé ráno nakrájaný syr Niva - zlepšenie podať ho ako pomazánku vymiešať ho so smotanou. Alebo večer podávanie polievky - hostia ani nevedeli, že je taká ponuka. Zelenina bola podávaná viac dni za sebou a niesla stopy chladenia v pokrájanej podobe. Predjedlo z večere cestovinový šalát bol podávaný pri raňajkách. Strava bola chutná a v dostatočnom množstve.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
V prvom rade na recepcii väčšiu informovanosť (ochota bola, ale podané info neboli správne). Konkrétne slaný bazén teplota 30° a protiprúdy - nezodpovedá skutočnosti. Hlásenie, že v izbe nesvieti lampa, po dvoch dňoch neopravené - vyžiadala som si a sama si vymenila žiarovky. To má robiť hosť, ktorý si platí? Silvestrovský večer - doporučujem tak ako v iných kúpeľoch spýtať sa hostí, kto s kým chce sedieť. Tombola - hosť si nemusí všimnúť, že na lístku je aj ústrižok, ktorý má odtrhnúť a niekomu ho dať. Vedľa pri stole hostia mali celý lístok aj s tombolou.Na recepcii hneď po vytiahnutí by si mohli ústrižok nechať.
|
Lázeňský hotel Palace***
Nový Smokovec 32
Nový Smokovec 062 01
Slovensko
Tel. rezervace: 511 444 401