Recenze návštevníka hotelu Termal Aqua
Hotel Termal Aqua***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Vše je stndardní a vcelku jsme spokojeni, kdyby personál recepce byl tak normální jako restaurace je v Mosonmagyarovaru ráj :)), ale již jsme si zvykli a jejich jednání spíše vzbuzuje úsměv. Po tolika letech na slovo děkuji stále říkají nerozumím.Možná by mohli pár frází česky říkat, je tam totiž většina ubytovaných čechů.Anglicky také nemluví, jen německy, což nám samozřejmě nedělá nakonec problém, ale je to spíše taková jejich hra na neochotu.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
ochota recepce/samozřejmě některých pracovnic - z pěti jsou 3 neochotné, nezdraví a na česky mluvící je reakce cíce než jasná i když do lázní jezdíme 12 let a do tohoto hotelu cca 8 let.Objednávali jsme přímo, ale poté, co jsme si dovolili kritiku a to jen po incidentu, s člověkem, s kterým jsme řešili nám napsal, že přes objednávat ne, když kritizujeme. S Vámi jsme spokojeni a korespondence je rychlá a jasná. Pojedeme zase v červnu a přes Vás. Díky. Hana Řeháková /všichni naši známí se též již objednávají přes Vás./
|