Recenze návštevníka hotelu Jirásek
Hotel Jirásek***
Umístění a okolí | |
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
Ano, až na tu zimu.
|
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
Byli jsme ubytovaní v rohovém pokoji. Bylo tam zima. topení téměř nehřálo, bylo tam 18° po celý den. vím to, protože jsme si koupili teploměr. pán z úržby topení pošteloval, ale i nadále bylo v pokoji zima. 20°C. Takový relax pobyt nebyl nic příjemného. Po urgenci, jsme obdrželi od zaměstnanců olejový radiator. Teplotní situace se od středy / 21.11. 2018 /,zlepšila. pokoj se vyhřál na 22°C. Ovšem nebyli jsme sami, kdo si na chladno na pokojích stěžoval. Venku mrzlo / -8°C, padal sníh. A mrznou ještě na pokoji. Nebylo to příjemné.
|
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Zlepšit vyhřívání pokojů. Zlepšilo by to pobyt všem, kteří by se rozhodli trávit svůj volný čas v Konstantinových Lázních, v hotelu Jirásek.
Mějte hezký zbytek dne. Manželé Novotných
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
|