Recenze návštevníka hotelu Jirásek

Hotel Jirásek***

Š.,
  • Hotel
    10
  • Relax a lázeňské služby
    9
  • Gastro služby
    10
  • Poloha zařízení
    8
  • Služby
    10
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Pro matku samoživitelku je to těžké všude, jídlo jsme měly placené v celkovém rozpočtu, na samostatný oběd bych tam nešla.
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Někdo, kdo si potřebuje odpočinout od civilizace, od města, od mhd, od zácpy na silnici, od takového toho tlačivého lidu na ulicích.
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Šíře nabídky jídel a nápojů
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Pouze pochvaly. Vyměňte číšníka, co dochází z té cukrárny za spolupracovnějšího.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Co se týká doporučení, už já jsem doporučený zákazník, přes mý důchodce, oni ale nemají mail, tak Vám nemůžou odpovědět, ale myslím si, že by odpověděli nápodobně jako já, takže tohle můžete klidně brát jako tři dotazníky. Co se týká zlepšení návrhů, na pokoji číslo 210 teče kohoutek, možná by chtělo vyměnit těsnění. Na výpomoc si vybírat nějaké číšníky, kteří tu práci chtějí dělat a ne takové, které to obtěžuje, že po nich něco chcete. Ale byl to mladík, snad doroste do toho stavu, kdy si bude vážit toho, že vůbec nějakou práci má. Jinak si myslím, že je dost těžký nedostatek chtít platit internet, který máte dostupný na chodbě. Myslím si, že je to v dnešní době směšné chtít za 15 minut 21 korun za to, že si potřebuju přečíst maily. Jestli tím kompenzujete, že Vám třeba nejezdí lidi na ubytování, určitě by se našlo třeba něco jiného. Docházka na pokoj s pedikůrou nebo masáž nohou nebo kadeřnice nebo nějaká taková holčičí podobnost. Jinak mi nic nenapadá. Moc se nám tam s Madlenkou líbilo. Všude nám vyšli vstříc, posíláme VELKÉ POCHVALY DO KUCHYNĚ A PANÍ CO NÁS OBSLUHOVALA. Líbil se nám pokoj s báječným výhledem do parku, koukaly jsme na televizi - doma jí nemáme (jako médium jí neuznávám), tak si Madlenka užila ovladač, pořád přepínala programy a četla si ty texty na obrazovce.Škoda byla jen, že jsem si neužila bazén, protože Madlenka do toho ještě nedorostla a tak v bazénu plakala, zkoušela jsem to všelijak, ale nešlo to. Ale myslím si, že příště už to bude lepší a bude se jí tam líbit. Jinak voda byla báječně teplá a fajn, to za mě. Madlence se moc líbili schody, učí se chodit a po schodech chodila moc ráda. Teď mi už nic nenapadá. Jsme rády, že jsme u Vás byly a odpočívaly, krásně jsme si to užily. Máme zápis do cestovního deníku a příjemné vzpomínky. Děkujeme, že jste se o nás starali. Štěpánka Hrušková a Magdaléna Soukupová
Hotel Jirásek***

Plzeňská 58
Konstantinovy Lázně 349 52
Česko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.