Recenze návštevníka hotelu Hviezda
Hotel Hviezda***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Hlasité púšťanie quasi "jazzovej" (barovej) hudby počas stravovania je skôr rušivé ako relaxujúce. Zvyšuje sa tým iba hlučnosť, lebo ju klienti, ktorí sa chcú rozprávať, musia ešte aj prekrikovať a tým vzniká priam trhová haravara.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Celoročné paplóny nevyhovujú - teraz už je pod nimi teplo. Hotel Hviezda by potreboval už opravy, najmä exteriéru - padajú napr. omietky, resp. obkladačky. Personál Balneo centra je preťažený, nemajú dosť času obslúžiť napr. telesne postihnutých, resp. chýbajú pomôcky na manipuláciu s klientmi s ŤZP. Pre celý hotel, resp. aj kúpele by to chcelo zaviesť nejaký certifikovaný systém riadenia kvality (niektorú vhodnú variantu podľa ISO).
|