Recenze návštevníka hotelu Hviezda
Hotel Hviezda***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
vždy je čo zlepšovať
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Ak má klient v deň odchodu aj obed, mohol by byť na izbe do 12.00.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Hosť, ktorý má zaplatený pobyt by nemal platiť za uloženie batožiny v hoteli.
Ak je v ponuke privítanie hostí vínom a džúsom, tak by sa to malo dodržať.
Ak má hosť zaplatenú prístelku týždeň pred pobytom, tak mu ju nemôžu priniesť až na jeho urgenciu a nemôžu za ňu pýtať poplatok v deň odchodu. Cez Relaxos som poskytla všetky osobné údaje, ale pri príchode som musela na recepcii všetko písať na tlačivá.Ak má klient v deň odchodu aj obed, mohol by byť na izbe do 12.00.
|