Recenze návštevníka hotelu Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
Nevykurena izba, teplota 20C, dokonca kúpeľňa na 18C
|
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Žiadne bolo to ok.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Pri prichode na izbu, tato nebola pripravena, nevykurena, personal sa snazil oklamať klienta ze to je porucha prave na ich izbe. Pravda bola ale uplne inde. Ešte aj kurenar klamal o zavade teplotneho čidla a resete systému. Xo rana sme mrzli, bez kompenzacie za takéto "služby". Aj riaditelka sa nakoniec ospravedlnila, avsak ku kompenzacii nedoslo. Potom ale zazracne "system" nabehol a bolo dostatocne vykurene, co pokladam za divnu poruchu.
Skor na nas chceli šetriť, pricom pobyt nie je az taky lacný, aby sme mrzli.
Tiez nesiel trezor a pri odchode sme sa museli vrátiť od rampy, pretoze ju recepčný neodblokoval. Cele zle!
Už nikdy sa tam nevratim, je to zle a radsej pojdem niekde inde.
|