Recenze návštevníka hotelu Galanda Apartments
Galanda Apartments***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
možno aj áno pokiaľ by bol dostupný balkón a nebola pleseň v kúpelni a zatečenie z hora
|
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Ako som už uviedla v otázke č. 5
Bola som dosť rozhorčená z toho, že po príchode na izbu na balkónových dverách bolo napísane že nie je možné ísť na balkón z dôvodu rekonštrukcie (dôvod prečo je výhodou balkón sušenie plaviek, uterákov) V kúpelni nad sprchovacím kútom bol veľký mokrý fľak a aj pleseň. Nasledujúci deň sa tento fľak zväčšoval. Samozrejme že som ihneď išla za pani recepčnou voľná izba nebola ale ako kompenzáciu sme dostali 3h vstup do Aquaparku - to ma celkom potešilo pretože sme boli na víkendovom pobyte a nebolo dobré počasie.
Z vyššie uvedeného len uvádzam, že pokiaľ viete že v izbe sú nedostatky a nie je izba 100 %-ná asi by som kontaktovala klientou pred ich nástupom, či súhlasia aj týmito nedostatkami.
|