Recenze návštevníka hotelu Wine Wellness Hotel Amande
Wine Wellness Hotel Amande****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Při rezervaci jsem požadovala pokoj s balkonem (203), bylo mi to přislíbeno, i při platbě jsem to opětovně zdůraznila.
Při příjezdu jsme měli zarezervovaný pokoj bez balkonu! Chtěli jsme tedy odjet a vrátit peníze, tak po hodině jsme svůj požadovaný pokoj nakonec dostali. Procedury v rozmezí 3 hodin mezi manželi považuji za absurdní. Jeden v 18.00 hodin a druhý ve 21.00 hodin.Když jsme se ptali, zda si máme dopředu procedury zarezervovat nám bylo sděleno, že není potřeba, že se domluvíme vše na místě. Místo "domluvy" nám byly, pro nás nevhodné, termíny přiděleny a hotovo! O tom, že jsme si již nemohli na večer nic naplánovat se snad nebudu rozepisovat. Navíc jsme celé patro byli zoufalí neustálým štěkotem psa. Když jsme byli v tomto zařízení poprvé naprostá spokojenost, proto jsme jeli i podruhé - ale už to neuděláme. Pěkný den Alena Koubská
|