Recenze návštevníka hotelu Pohoda
Wellness hotel Pohoda****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
Ano, jediná výhrada byla k velkému množství prachu na čalounění postelí a na lampách.
|
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Návrhů na vylepšení služeb mám několik:
1) Ochota recepčních - jednání bylo korektní, ale chyběla mi vstřícnost v jednání. Slečny recepční sice odpověděly na dotazy, ale měla jsem pocit, že svými otázkami obtěžuji.
2) Ochota některých číšníků - především při večeřích v rámci polopenze jsme velmi dlouhou dobu vždy čekali na obsluhu, která by nám nabídla nápoje. Obecně nás překvapilo, že ani např. voda nebyla součástí věčeří (běžně to tak bývá), ale když už si za to člověk chce zaplatit, mohl by se mu alespoň někdo věnovat.
3) Vířivky v bazénové části - ani po 4 dnech jsme nebyli schopni zjistit, v jakých intervalech se spouští vířivky v bazénové části - někdy jsme na spuštění "programu" čekali i přes 40 min. Pokud je tato služba nabízena, tak by člověk neměl mít pocit, že to někdo spouští jenom ve chvíli, kdy si na to vzpomene.
|