Recenze návštevníka hotelu Veritas
Léčebný dům Veritas
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro |
nie počas rekonštrukcie
|
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
na sprchovacom kúte by mohla byť presklená stena alebo záves
|
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
viď predchádzajúcu časť
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Kúpeľné procedúry boli rozložené na celý deň a často trvali 10-15 minút, takže nebolo veľa času na nejaké dlhšie túry po okolí (Manínska tiesňava. Taktiež systém stravovania na dve smeny nie je celkom dobrý, nakoľko na začiatku každej smeny sa tam nahrnie množstvo ľudí.Ak by bolo priebežne otvorené pocelý čas napr. raňajky od 7-9.00 hod.klienti by sa obsluhovali priebežne bez predbiehania, naháňania a zbytočných konfliktov čo by zrejme uľahčilo prácu aj personálu.Škoda, že práve v tom čase tam prebiehali terénne úpravy ale po ich ukončení si myslím, že to bude celkom pekné.
|