Recenze návštevníka hotelu Slaná
Léčebný dům Slaná
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
Chýba rýchlovarná kanvica a fén...už sa s tým ráta a tu nebol
|
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Dobrý systém, pri tom, koľko sa vystravuje denne ľudí, organizačne zvládnuté. Trochu pripomínalo školskú jedáleň. Tiež pod názvom jedla v jedálnom lístku by bolo ok aspoň stručný popis jedla.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Možno by bolo dobré neometať pavučiny každý deň, radšej vymeniť uterák, osušku. museli sme vydržať s jedným a jednou počas celého pobytu. Akýmsi nepísaným zákonom je, že ak necháte uterák na zemi, vymenia ho automaticky. Nestalo sa, kôpka iba rástla a po troch dňoch sme museli prejsť na úsporný režim. Ešteže sme mali dva svoje uteráky. Tiež by sa zišiel nejaký manuál na lepšiu orientáciu a možnosti, informácie a cenníky. V Rimave bolo všetko, v Slanej nič. Na tretí deň sme zistili, kde je jódový prameň. procedúry sme ale nemali zosúladené( asi tým, že sme netušili, ako systém funguje), rozbitý celý deň, ani sa nám k prameňu nepodarilo nakuknúť, mali tam otváracie hodiny na pitné kúry...nestihli sme ani raz. Personál bol super, na otázky odpovedal, poradil. Na veľa vecí by sme sa nemuseli vypytovať, keby sme sa vedeli niekde dočítať. Toto je na zlepšenie služieb, nie ako výčitka. Procedúry boli úžasné.
|