Recenze návštevníka hotelu Poľana
Léčebný dům Poľana****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
K obedu a večeri k dispozícii iba voda s plátkom citrónu.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Ku kvalite kupeľných a relaxačných služieb nemám pripomienky, avšak po zásahu vyššej moci (výpadok el.prúdu v oblasti a jeho postupnej prerušovanej obnovy) počas nášho pobytu - t. j. 7.12.2023 v ranných hodinách, nastal chaos v poskytovaní naplánovaných kúpeľných procedúr, čo bolo spočiatku pochopiteľné, neakceptovateľné však v popoludňajších hodinách dlho po obnove dodávky el. prúdu. Personál niektorých procedúr, napr. vaňové kúpele, nevedel ešte okolo 14.00 hod odpovedať, kedy bude procedúra prístupná. Pacienti naplánovaní na dopoludňajšie hodiny sa v tejto časti niekoľkokrát zhromažďovali, čakali a odchádzali ešte popoludní bez presnejších informácií, odchádzali k iným procedúram
Nezvládnuté informovanie od nadriadených a obslužného personálu, napriek jeho milému správaniu k hosťom, pacientom.
|