Recenze návštevníka hotelu Manín

Léčebný dům Manín

Jozef B.,
  • Hotel
    8
  • Relax a lázeňské služby
    9
  • Gastro služby
    4
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    9
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Personál restaurace
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Kvalita stravy
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Šíře nabídky jídel a nápojů
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Strava nebola vôbec dochutená.Rybie file,ktore bolo na jedalnom lístku oznacené ako pečené na masle,tak bolo len obvarene a úplne bez chuti.Jedným slovom povedané strava nebola chutná.Veľkosť porcii bola dostačujúca.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Vybaviť izby aspoň jedným kreslom pre odpočinok.
Léčebný dům Manín


Nimnica 020 71

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.