Recenze návštevníka hotelu Manín

Léčebný dům Manín

Agáta G.,
  • Hotel
    9
  • Relax a lázeňské služby
    9
  • Gastro služby
    9
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    8
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Atmosféra a vybavení restaurace
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Kvalita stravy
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Bolo by vhodné interiér najmä 1lôžkových izieb vymeniť, aspoň matrace a koberčeky
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Viac ovocia
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
1.deň príchodu bol welness až po 19.hodine,táto aktivita nie je vhodná pred spánkom pre starších ľudí. 2.zamestnanci kúpeľov by mali rešpektovať kľud hostí a nie sa hlasno vybavovať medzi sebou v skorých ranných hodinách. Tiež by bolo vhodné upozorniť hostí, aby nehulákali na chodbách, keď ešte ostatní spia. Ticho lieči.
Léčebný dům Manín


Nimnica 020 71

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.