Recenze návštevníka hotelu Manín

Léčebný dům Manín

Anna J.,
  • Hotel
    8
  • Relax a lázeňské služby
    9
  • Gastro služby
    8
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    7
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Atmosféra a vybavení restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Personál restaurace
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Kvalita stravy
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
v nasom zariadeni -Minin, nam nevyhovovali izby, dlazdicove podlahy posobia velmi studeno a neutulne
Vybavení společenských prostor
Čas podávání stravy
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Chybala moznost zakupenia napojov pocas obeda.
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Recepcia bola v rekonstrukcii, takze prvy dojem bol chaotivny. V izbach sa nam nepacila dlazba na podlahe, posobilo to velmi chladno a neutulne. Ale inac bolo cisto, bez pripomienok.
Léčebný dům Manín


Nimnica 020 71

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.