Recenze návštevníka hotelu Manín

Léčebný dům Manín

Soňa Ď.,
  • Hotel
    8
  • Relax a lázeňské služby
    8
  • Gastro služby
    8
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    8
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Umístění a okolí
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Podávané nápoje sú: voda, čaj bylinkový, čaj sladký, čaj nesladený a nejaká malinkovka, pripomínajúca vodu /napr. ako na viacerých školách/. Kvalita čajov nie je naozaj dobrá. Rozdiel medzi sladeným a nesladeným čajom bol občas nulový.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Treba viac prihliadať na vytváranie lepších podmienok pre samoplátcov, naozaj nie je vhodné ich dávať na úroveň tých, ktorí majú pobyt platený od poisťovní.
Léčebný dům Manín


Nimnica 020 71

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.