Recenze návštevníka hotelu Goethe
Léčebný dům Goethe***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Prodloužit dobu podávání jídel. Švédský stůl doplňovat průběžně, aby měl zákazník možnost výběru jídla, během celé doby podávání (nejenom hned na začátku). Naše zkušenost byla taková, pokud jsme přišli v 17.40, nebylo v podstatě co naložit.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Bylo by dobré podávat alespoň snídani v nádherných prostorách kavárny. Byl by to příjemný začátek dne. Překvapením pro nás bylo, že jsme při každé objednávce v kavárně museli zaplatit. Takže, když jsme si večer déle poseděli, měli jsme třeba 5 účtů. V jiných ubytovacích zařízeních je zcela běžné, že se útraty připisují na účet ubytovaného a na konci pobytu se vše zaplatí. Jinak bylo ubytování v pořádku.
|