Recenze návštevníka hotelu Caritas
Léčebný dům Caritas
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
Taniere z Hotela Forum ???
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Zamerať sa nielen na jednu cieľovú skupinu - dôchodcov, ale snažiť sa ponúknuť relax i zábavu mladšej vekovej skupine; a upraviť návštevnosť soľnej jaskyne - negatívna skúsenosť v skupine platiacich účastníkov s rodičom s 3ročným dieťaťom, ktoré 45 minút rušilo (krikom, svietením baterkou do očí ostatných a hadzaním kystálikov do relaxujúcich pacientov počas celej procedúry) natoľko, že viacerí pacienti uvažovali o požiadaní vrátenia vstupného.Navrhovala by som vyhradiť rodičom s deťmi špeciálny vstup.
|