Recenze návštevníka hotelu Caritas
Léčebný dům Caritas
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
Ku kazdemu jedlu by mal byt cerstvy zeleninovy salat
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
Trochu by mali byt utulnejsie chodby
|
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Ranajky by nemali byt nacasovane, lebo sa tam nahrnie naraz vela ludi...malo by byt od 7 do 10 tej..kazdy nech pride, kedy sa mu zachce. Niekto si rad pospi a niekto je ranne vtaca.
Plus mal be tam byt vacsi vyber zdravych cerialov a sladkeho peciva.
Stoly boli velmi osarpane.
Musim vsak povedat, ze obrusy boli velmi pekne a ciste.
Nasa pani co nas obsluhovala bola velmi mila a starostliva. Skoda, ze som sa nespytala, ako sa vola. (Trochu silnejsia, kratke,blond upravene vlasy, okolo 50 rokov.)
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
My sme kupili wikendovy pobyt klasik so 6 procedurami, ktore boli vymenovane. Nenechali nas vybrat si a dali nam 3 krat bazen. Bazen nie je procedura, lebo nie je v nom lieciva mineralna voda. Mali sme velke tazkosti zmenit bazen na ine procedury, ktore boli v popise nasho preukazu.
|