Recenze návštevníka hotelu Caritas
Léčebný dům Caritas
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
Bolo to rôzne.
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Upozorniť kuchárov, aby šetrili šťavou na jedlách, lebo sa takmer prelievala cez okraj a prílohy boli premáčané na úkor chuti. Šalátový bufet bol príliš jednotvárny, mali by ho spestriť.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
P. doktorovi na vstupnej prehliadke, aby ju aj skutočne vykonal. 5 sekúnd počúvania neviem či srdca, či dýchania nepovažujem z jeho strany za vstupnú prehliadku. Sestrička si urobila, čo mala, ale p. doktor nepovažoval tk. 159/79 za zvýšený, on to rieši až od 180.Ja som si celý pobyt hradila a toto bolo divné. Vidí sa mi, že mala byť aj výstupná prehliadka, ale tú ani nespomenul. Ostatný personál bol kvalitný.Neuvádzam meno p.doktora naschvál, ide len o dotazník, ale nezabudnem ho a do Nimnice by som išla poučená, nie zaskočená.
|