Recenze návštevníka hotelu Caritas
Léčebný dům Caritas
Umístění a okolí | |
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Malé porcie jedla, napríklad rybacie filé so zemiakovou kašou doslova detské porcie, kockované mäso, pár kúskov apod. V jedálnom lístku sa často objavuje bravčové mäso.
Polhodinový interval na vydávanie a konzumáciu jedla je krátky.Pre hosťa nie je príjemné, keď musí personál žiadať, aby doniesli pečivo, prípadne iné potraviny. Personál sa snažil, ale jednoducho traja ľudia nedokážu toľkých hostí naraz obsluhovať.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Pekné ubytovanie, izby by však mohli byť vybavené varnou konvicou, pretože stravovacie zariadenie tieto služby neposkytovalo (objednanie nápojov pri obede, alebo večeri) a otvárací čas v bufete nebol postačujúci. Napríklad pre hostí na relaxačnom pobyte v piatok bolo možné využiť reštauračné zariadenie v hoteli Neptún do 20.00h a iná možnosť zábavy nebola možná, nepočítajúc podradné zariadenie "Kotva".
Chceli sme využiť v sobotu požičanie bicyklov, tie neboli v pojazdnom stave. Veľmi rušivé sú aj nočné spoje vlakov.
|