Recenze návštevníka hotelu Caritas

Léčebný dům Caritas

Helena B.,
  • Hotel
    5
  • Relax a lázeňské služby
    7
  • Gastro služby
    5
  • Poloha zařízení
    8
  • Služby
    5
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Atmosféra a vybavení restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Personál restaurace
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Vybavení společenských prostor
Čas podávání stravy
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Malé porcie jedla, napríklad rybacie filé so zemiakovou kašou doslova detské porcie, kockované mäso, pár kúskov apod. V jedálnom lístku sa často objavuje bravčové mäso. Polhodinový interval na vydávanie a konzumáciu jedla je krátky.Pre hosťa nie je príjemné, keď musí personál žiadať, aby doniesli pečivo, prípadne iné potraviny. Personál sa snažil, ale jednoducho traja ľudia nedokážu toľkých hostí naraz obsluhovať.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Pekné ubytovanie, izby by však mohli byť vybavené varnou konvicou, pretože stravovacie zariadenie tieto služby neposkytovalo (objednanie nápojov pri obede, alebo večeri) a otvárací čas v bufete nebol postačujúci. Napríklad pre hostí na relaxačnom pobyte v piatok bolo možné využiť reštauračné zariadenie v hoteli Neptún do 20.00h a iná možnosť zábavy nebola možná, nepočítajúc podradné zariadenie "Kotva". Chceli sme využiť v sobotu požičanie bicyklov, tie neboli v pojazdnom stave. Veľmi rušivé sú aj nočné spoje vlakov.
Léčebný dům Caritas


Nimnica 020 71
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.