Recenze návštevníka hotelu Pax

Lázeňský hotel Pax***

Ján G.,
  • Hotel
    5
  • Relax a lázeňské služby
    6
  • Gastro služby
    3
  • Poloha zařízení
    8
  • Služby
    8
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Umístění a okolí
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
- Strava sa mi zdala málo nápaditá a pestrá. Stále sa opakovalo to isté. -Personál bol stále zamračený, smutný. Chýba mi úsmev, ochota, rýchlosť a záujem o zákazníka.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
- Keďže spánok je dôležitá súčasť nášho života - pre jeho kvalitu by som odporučila výmenu matracov. - V kúpeľni mi chýbali vatové tampóny a tyčinky ( v iných kúpeľoch sme ich všade mali). - Veľmi mi vadil hluk, ktorý prichádzal z vedľajšieho hotela - robili tam rekonštrukciu ( prestavbu) a v kuse nám znela vŕtačka ( dokonca aj v sobotu). - Navrhovala by som pri procedúre - Relaxácia aspoň trochu niečo obmeniť, vymyslieť niečo nové. Pri všetkej úcte k nebohému pánovi Machatovi ( herec, ktorý robí sprievodné slovo) už ho viem naspamäť. Počula som ho už 4x. - Niektoré procedúry boli (neviem z akého dôvodu) boli skrátené. Napríklad masáž.
Lázeňský hotel Pax***

T.G.Masaryka 21
Trenčianske Teplice 914 51
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.