Recenze návštevníka hotelu Pax

Lázeňský hotel Pax***

Veronika B.,
  • Hotel
    7
  • Relax a lázeňské služby
    7
  • Gastro služby
    8
  • Poloha zařízení
    8
  • Služby
    6
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Atmosféra a vybavení restaurace
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Kvalita stravy
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
áno s výhradami
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
V prípade skorých procedúr, napr. medzi 7. a 8. hod., bol čas na raňajky nedostatočný. Obed aj večera by mali trvať dlhšie,podobný problém. Zlá koordinácia procedúr s rospisom stravovania, prakticky denne sme riešili dilemu - pred či po procedúre, napr. s plným žalúdkom do horúceho Čapkovho kúpeľa? Alebo po kúpeli - tam sa zasa žiadal dlhší relax, nie rýchlo bežať na obed.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Hotel Pax nevyhnutne potrebuje minimálne žalúzie (tienenie) na oknách, najlepšia by bola zabudovaná klimatizácia, a to vzhľadom na extrémne horúce počasie, v izbách (náš prípad)orientovaných na slnečnú stranu od obeda do západu slnka nepretržite pražilo, nedalo sa tam vydržať.Vetranie nemožné, klimatizácia pomocou prenosných trelies určite nezodpovedá dnešným technickým možnostiam, pacientov, ktorí sa v hoteli liečia,neprimerane zaťažuje vysoká teplota v izbách.
Lázeňský hotel Pax***

T.G.Masaryka 21
Trenčianske Teplice 914 51
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.