Recenze návštevníka hotelu Pax
Lázeňský hotel Pax***
Umístění a okolí | |
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
áno s výhradami
|
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
V prípade skorých procedúr, napr. medzi 7. a 8. hod., bol čas na raňajky nedostatočný. Obed aj večera by mali trvať dlhšie,podobný problém. Zlá koordinácia procedúr s rospisom stravovania, prakticky denne sme riešili dilemu - pred či po procedúre, napr. s plným žalúdkom do horúceho Čapkovho kúpeľa? Alebo po kúpeli - tam sa zasa žiadal dlhší relax, nie rýchlo bežať na obed.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Hotel Pax nevyhnutne potrebuje minimálne
žalúzie (tienenie) na oknách, najlepšia by bola zabudovaná klimatizácia, a to vzhľadom na extrémne horúce počasie, v izbách (náš prípad)orientovaných na slnečnú stranu od obeda do západu slnka nepretržite pražilo, nedalo sa tam vydržať.Vetranie nemožné, klimatizácia pomocou prenosných trelies určite nezodpovedá dnešným technickým možnostiam, pacientov, ktorí sa v hoteli liečia,neprimerane zaťažuje vysoká teplota v izbách.
|
Lázeňský hotel Pax***
T.G.Masaryka 21
Trenčianske Teplice 914 51
Slovensko
Tel. rezervace: 511 444 401