Recenze návštevníka hotelu Pax

Lázeňský hotel Pax***

Janka V.,
  • Hotel
    6
  • Relax a lázeňské služby
    8
  • Gastro služby
    5
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    6
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Šíře nabídky jídel a nápojů
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Nepodávať raňajky v čase procedúr.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Ak si zákazník zakúpi pobyt s určitými službami, nech sú mu poskytnuté hneď a automaticky a nemusí sa ich domáhať na rôznych miestach. Pracovníci recepcie by mohli služby, na ktoré má hosť nárok, vybaviť sami a neposielať ho na iné inštitúcie. Hosť si prichádza do kúpeľov oddýchnuť a nie vybavovať, čo mal zaplatené vopred.
Lázeňský hotel Pax***

T.G.Masaryka 21
Trenčianske Teplice 914 51
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.