Recenze návštevníka hotelu Pax

Lázeňský hotel Pax***

Eugen Š.,
  • Hotel
    8
  • Relax a lázeňské služby
    8
  • Gastro služby
    8
  • Poloha zařízení
    8
  • Služby
    7
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Umístění a okolí
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
chýbajú hodiny,radio-radiobudík nekvalitnť tv signál,chýbaju inf.materiály
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
objednávanie stavy s dvojdnovým predstihom je už prekonané, čas vydavania stravy by bolo potrebné prisposobiť aj absolvovaniu procedur, za veľmi nevyhovujuce je že už 20-30 min pred koncom výdaja sa upratuju stoly aj ked sa ešte pri nich konzumuje a nedoklada sa strava
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
detailne som uviedol v dotazníku, ktorý som si vypýtal na recepcii hotela
Lázeňský hotel Pax***

T.G.Masaryka 21
Trenčianske Teplice 914 51
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.