Recenze návštevníka hotelu Park

Lázeňský hotel Park****

Ing.Dita H.,
  • Hotel
    7
  • Relax a lázeňské služby
    9
  • Gastro služby
    5
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    8
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Kvalita stravy
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Šíře nabídky jídel a nápojů
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Večeře byly zrušeny, mohu tedy hodnotit pouze snídaně: malý výběr, nízká kvalita potravin, teplá vejce připravena pouze na začátku a po 2h tedy již nepoživatelná.Doporučuji nešetřit na položkách, které spoluvytvářejí image celého hotelu.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Výborná poloha a vstřícné chování peronálu (recepce a masérské služby). S ohledem na 4* standard hotelu bych doporučovala zlepšit přístup vedení hotelu k poskytovaným službám - byl problém s potvrzením termínu pobytu, s uplatněním služeb z "wellness" balíčku, s ubytováním ve vyšším patře apod. Dále doporučuji výrazně zlepšit kvalitu snídaní. Ta rozhodně neodpovídá evropskému standardu.
Lázeňský hotel Park****

Náměstí T.G.Masaryka 1413/III
Poděbrady 290 01
Česko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.