Recenze návštevníka hotelu Park
Lázeňský hotel Park****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
nic mimo polopenzi jsme neměli
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Večeře byli strašné. Bez chuti, mdlé, rozvařené. Mrkvový salát moc mrkve neviděl.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
V hotelu jsme byli na Velikonoce. V pokoji byla strašná zima. Radiátor byl vlažný pouze kolem sedmé hodiny ráno. Bohužel, když člověk čekal na proceduru tak musel být přikrytý dekou v posteli. Po upozornění na recepci na zimu byla přislíbena náprava, ale bohužel nebyla sjednána.
Na pokoji nebyla televize, byla odnesena pryč (kabely tam na ní byly).
Snídaně byly dobré, ale večeře byli bez chuti a byli strašné.
Měli jsme zaplacené dvě noci a při objednávání bylo v nabídce uvedeno, že budeme mít procedury v pátek a v sobotu nakonec jsem měla tři ze čtyř v neděli. Takže jsme se těšila jak si užiji sobotu a v tu jsem neměla jedinou procedury, protože první jsem měla v pátek a celou sobotu nic. Co se týká procedur samotných tak ty byly velmi příjemné a ty splnili očekávání.
Do Poděbrad jezdíme často, ale do tohoto hotelu bych již nejela. Merhautová
|
Lázeňský hotel Park****
Náměstí T.G.Masaryka 1413/III
Poděbrady 290 01
Česko
Tel. rezervace: 511 444 401