Recenze návštevníka hotelu Park
Lázeňský hotel Park****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
nemohu posoudit, ceny nebyly uvedené
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
1.Pravdivě informovat klienty o nedostupnosti lékařské prohlídky, která sice byla uvedená jako vstupní lékařská prohlídka, ale žádný lékař v zařízení nebyl, procedury určovala bez vyšetření rehabilitační sestra, která nemůže objektivně posoudit zdravotní stav klienta jenom podle jeho údajů.
2.Jídelní lístek (i když bylo podávané jenom jedno jídlo bez možnosti výběru )vyvěsit na viditelné místo v jídelně automaticky, ne po důrazném dožadování se jídelního lístku po několika dnech.
3.Procedury v případě objednaného balíčku dodat na začátku procedur přehledně, ne až po znova důrazném dožádaní rozpisu na celý týden, z důvodu možnosti doobjednání i doplňkových procedur.
4.Nenabízet služby ,které hotel nemůže poskytnout- v případě Hotel Park- dělal reklamu bazénu, který nevlastní.
|
Lázeňský hotel Park****
Náměstí T.G.Masaryka 1413/III
Poděbrady 290 01
Česko
Tel. rezervace: 511 444 401