Recenze návštevníka hotelu Park

Lázeňský hotel Park****

Alexandra N.,
  • Hotel
    5
  • Relax a lázeňské služby
    3
  • Gastro služby
    5
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    4
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
nemohu posoudit, ceny nebyly uvedené
Umístění a okolí
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Personál restaurace
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Kvalita stravy
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
1.Pravdivě informovat klienty o nedostupnosti lékařské prohlídky, která sice byla uvedená jako vstupní lékařská prohlídka, ale žádný lékař v zařízení nebyl, procedury určovala bez vyšetření rehabilitační sestra, která nemůže objektivně posoudit zdravotní stav klienta jenom podle jeho údajů. 2.Jídelní lístek (i když bylo podávané jenom jedno jídlo bez možnosti výběru )vyvěsit na viditelné místo v jídelně automaticky, ne po důrazném dožadování se jídelního lístku po několika dnech. 3.Procedury v případě objednaného balíčku dodat na začátku procedur přehledně, ne až po znova důrazném dožádaní rozpisu na celý týden, z důvodu možnosti doobjednání i doplňkových procedur. 4.Nenabízet služby ,které hotel nemůže poskytnout- v případě Hotel Park- dělal reklamu bazénu, který nevlastní.
Lázeňský hotel Park****

Náměstí T.G.Masaryka 1413/III
Poděbrady 290 01
Česko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.