Recenze návštevníka hotelu Palace
Lázeňský hotel Palace***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro |
starších ľudí
|
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Pani, ktorá robila časový rozvrh jednotlivých procedúr, bola veľmi neochotná, rozvrhla procedúry veľmi nerovnomerne (boli príliš natesno za sebou), čoho následkom sme na jednu procedúru prišli o 3 minúty neskôr a už nás na ňu nepustili (čo považujem sa neprípustné, keď sme si za to zaplatili). Nebola ochotná dať nám s partnerom rovnaké časy procedúr, a tak sme ich mali rozhádzané každý inokedy. Takže v prvom rade Vám navrhujem, aby ste pri dvojiciach klientov dávali rovnaké termíny procedúr (aj rovnaké typy, pokiaľ je to možné). Ďalej personál by mohol byť ochotnejší - lebo bolo málo ľudí a určite by sa to dalo zariadiť tak, aby sme procedúry mali spoločne. Ďalej by som navrhla, aby procedúry boli poskytované aj v sobotu - veľa ľudí si skôr môže dovoliť dovolenku práve cez víkend a určite uprednostnia procedúry práve vtedy, než sa potom v piatok naháňať po neviemkoľkých procedúrach.
|