Recenze návštevníka hotelu Palace
Lázeňský hotel Palace***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
podľa očakávania - schátralosť zariadenia je známa
|
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Chaotické usporiadanie procedúr vytvára nervózne prostredie. Podľa mňa je to nedostatočná odbornosť recepčného personálu (alebo ľahostajnosť) pri korigovaní postupnosti procedúr. Napr. ihneď po plyn.injekcii som mala plánovanú masáž, za čo som bola od maséra skritizovaná ja dosť nevhodným spôsobom. Pacient predsa nemôže poznať vhodnosť či nevhodnosť postupnosti procedúr. Tak isto krátkosť času medzi jednotlivými presunmi spôsobuje nervozitu nielen medzi pacientami ale aj medzi personálom. Neviem si predstaviť ako to funguje v plnej letnej sezóne.
|