Recenze návštevníka hotelu Morava
Lázeňský hotel Morava***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Zcela nevyhovující spojení samoplátců a pacientů v jídelně. Stály se dlouhé fronty na výdej snídaní i večeří. Často došly buď přílohy, ovoce či buchty a nebyly dodány další. I když dle sdělení rekreantů, kteří již tento pobyt absolvovali vícekrát je zde ještě jedna jídelna, která byla dříve použita právě pro samoplátce. Výdej snídaní a večeří pouze půl hodiny 8-8,30 a večeře 18,30-19,00.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Zcela nevyhovující spojení samoplátců a pacientů v jídelně. Stály se dlouhé fronty na výdej snídaní i večeří. Často došly buď přílohy, ovoce či buchty a nebyly dodány další. I když dle sdělení rekreantů, kteří již tento pobyt absolvovali vícekrát je zde ještě jedna jídelna, která byla dříve použita právě pro samoplátce. Výdej snídaní a večeří pouze půl hodiny 8-8,30 a večeře 18,30-19,00.
|