Recenze návštevníka hotelu Granit

Lázeňský hotel Granit***

Jana M.,
  • Hotel
    8
  • Relax a lázeňské služby
    10
  • Gastro služby
    7
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    7
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Umístění a okolí
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Spestriť výber teplých jedál na raňajky /stále bola pečená klobása, chýbali párky a vajíčka na viac spôsobov/
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Zvýšiť celkovo kvalitu ubytovania - výmena posteľnej bielizne, upratovanie aj počas víkendov, technicky vylepšiť a opraviť prítok teplej vody na l.poschodí /čakala som na teplú vodu aj 10 minút/.
Lázeňský hotel Granit***

Teplická 81
Piešťany 921 01
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.