Recenze návštevníka hotelu Balnea Grand

Lázeňský hotel Balnea Grand

JUDr. Ľubomír M.,
  • Hotel
    5
  • Relax a lázeňské služby
    6
  • Gastro služby
    6
  • Poloha zařízení
    8
  • Služby
    4
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Zodpovedala, ale sortiment jedál bol užší niektoré jedlá neboli priebežne dopĺňané.
Umístění a okolí
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Personál restaurace
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Šíře nabídky jídel a nápojů
Vybavení společenských prostor
Čas podávání stravy
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Stravovanie formou švédskych stolov sa uskutočňuje v dvoch turnusoch. Z toho dôvodu je časová rezerva medzi raňajkami a obedom v prvom turnuse príliš krátka.
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
V tomto kúpeľnom zariadení som už v minulosti bol. V porovnaní so súčasným stavom nastal výrazný posun - bohužiaľ k horšiemu. Vybavenie apartmánu nezodpovedá štandardu v podobných zariadeniach. Opotrebovaná sedačka, nedostatky hygienického charakteru (prach, nečistota a nízka úroveň upratovania izby). Neúmerné skracovanie doby poskytovaných masáží. Značná redukcia druhov jedál pri stravovaní formou švédskych stolov.
Lázeňský hotel Balnea Grand


Nimnica 020 71
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.