Recenze návštevníka hotelu Balnea Grand
Lázeňský hotel Balnea Grand
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
Zodpovedala, ale sortiment jedál bol užší niektoré jedlá neboli priebežne dopĺňané.
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Stravovanie formou švédskych stolov sa uskutočňuje v dvoch turnusoch. Z toho dôvodu je časová rezerva medzi raňajkami a obedom v prvom turnuse príliš krátka.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
V tomto kúpeľnom zariadení som už v minulosti bol. V porovnaní so súčasným stavom nastal výrazný posun - bohužiaľ k horšiemu. Vybavenie apartmánu nezodpovedá štandardu v podobných zariadeniach. Opotrebovaná sedačka, nedostatky hygienického charakteru (prach, nečistota a nízka úroveň upratovania izby). Neúmerné skracovanie doby poskytovaných masáží. Značná redukcia druhov jedál pri stravovaní formou švédskych stolov.
|