Recenze návštevníka hotelu Balnea Grand
Lázeňský hotel Balnea Grand
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Spoločné stravovanie bolo veľmi zle zorganizované - pomiešaní účastníci liečebných pobytov hradených zdravotnými poisťovňami so samoplatcami, ktorí by podľa nášho názoru mali mať o niečo vyšší štandard aj čo sa týka ponuky jedál, tak ako sme sa s tým stretli už v iných kúpeľných zariadeniach. V rámci skvalitnenia relaxačných a víkendových pobytov by sme práve toto navrhovali vyriešiť k vyššej spokojnosti klientov samoplatcov.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
V izbe bolo veľmi horúco, vetračka na okne sa dala veľmi málo poodchýliť, čo nestačilo k dostatočnému vetraniu. Chýbal návod na použitie k trezoru cennost.
V izbe bol takmer celý deň zvýšený hluk vychádzajúci zrejme z nejakej strojovne poháňajúcej čerpadlá k bazénu, veľmi zle vyriešené zvukové odizolovanie ubytovacieho objektu.
|