Recenze návštevníka hotelu Balnea Grand

Lázeňský hotel Balnea Grand

Marián H.,
  • Hotel
    5
  • Relax a lázeňské služby
    7
  • Gastro služby
    2
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    6
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Umístění a okolí
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Spoločné stravovanie bolo veľmi zle zorganizované - pomiešaní účastníci liečebných pobytov hradených zdravotnými poisťovňami so samoplatcami, ktorí by podľa nášho názoru mali mať o niečo vyšší štandard aj čo sa týka ponuky jedál, tak ako sme sa s tým stretli už v iných kúpeľných zariadeniach. V rámci skvalitnenia relaxačných a víkendových pobytov by sme práve toto navrhovali vyriešiť k vyššej spokojnosti klientov samoplatcov.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
V izbe bolo veľmi horúco, vetračka na okne sa dala veľmi málo poodchýliť, čo nestačilo k dostatočnému vetraniu. Chýbal návod na použitie k trezoru cennost. V izbe bol takmer celý deň zvýšený hluk vychádzajúci zrejme z nejakej strojovne poháňajúcej čerpadlá k bazénu, veľmi zle vyriešené zvukové odizolovanie ubytovacieho objektu.
Lázeňský hotel Balnea Grand


Nimnica 020 71
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.