Recenze návštevníka hotelu Astória
Lázeňský hotel Astória***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Jedlo bolo vynikajúce, široky sortiment, niekedy som nevedela čo si mám vziať. Chutne, vždy teplé. Možno by som niekde napísala že káva sa podáva len ráno. Ja som na ňu dostala chuť k večeri, no kávovar bol vypnutý , až potom mi bolo oznámené že sa podáva len k raňajkám.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Príjemne prostredie, kvalita, čistota hotela, ochota personálu. Jediné či by som vytkla a do budúcna by sa mohlo zlepšiť je časový harmonogram procedúr. Všetky procedúry som mala v posledný deň pobytu v dopoludňajších hodinách čo sa sklbovalo s časom odchodu z pobytu,keďže som mala polpenziu.Bol to víkendový pobyt,mohlo sa to rozvrhnúť na každý deň je jedna procedúra. Aj ked chápem, že možno cez víkendy nie všetky procedúry sa robia. Možno by to chcelo lepšiu informovanosť zákazníkov ak sa chystajú na takýto pobyt, aby si ho v tomto prípade o 1 deň predĺžili.Aby sa vyhli časovému stresu s súvislosti s rýchlym balením , opustením pracoviska ešte doobeda. Alebo to kompenzovať náhradou za dlhší pobyt vo welness príp. zapožičanie športových potrieb za symbolicku cenu miesto jednotlivych procedúr.
|