Recenze návštevníka hotelu Astória
Lázeňský hotel Astória***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
viď predchádzajúci komentár
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Je potrebné vyriešiť reštauráciu, ktorá kapacitne nezvláda počet návštevníkov. Prijatie v prvý deň v reštaurácii bolo otrasné. Nemali sme sa kam posadiť, stáli sme bezradní a na to servírka zvolala:"aha modré kartičky(tie sme držali v rukách, dostali sme ich na recepcii), príďte na druhý turnus". Keď sme sa spýtali čo to znamená nik nám nevedel odpovedať. Čakali sme na recepcii kam nás poslali kým sa uvoľní miesto. Žiadne ospravedlnenie, málo miesta, neskutočný nezáujem o klienta. Počas celého pobytu nám v trojhviezdičkovom hotely a teda aj reštaurácii nikto neponúkol ani len nápoj k jedlu. izba bola malá pritom bola označená ako superior***plus!
|