Recenze návštevníka hotelu Zámeček

Hotel Zámeček****

Jan H.,
  • Hotel
    6
  • Relax a lázeňské služby
    7
  • Gastro služby
    5
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    8
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Na hranici
Umístění a okolí
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Personál restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Chybí závěsy nebo rolety pro zastínění velkých oken, sklenky
Šíře nabídky jídel a nápojů
Vybavení společenských prostor
Čas podávání stravy
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Zvýšit pestrost snídaní a večeří a dbát na kvalitu ovocného a zeleninového bufetu.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Chybí bazén nebo alespoň vířivka.Nedostatečný úklid pokojů, pachy z kuchyně v celém zařízení.Nabídka snídaní a večeří je na spodní hranici 4* i ochota personálu restaurace je na hranici.Personál recepce skvělý.Osobně nechápu,jak je možné, že personál hotelu parkuje svá auta na trávnících v okolí Zámečku,který ničí!! Přesto přijedu znovu!!
Hotel Zámeček****

ul. Husova 232/II
Poděbrady 290 33
Česko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.