Recenze návštevníka hotelu Zámeček
Hotel Zámeček****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
Na hranici
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
Chybí závěsy nebo rolety pro zastínění velkých oken, sklenky
|
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Zvýšit pestrost snídaní a večeří a dbát na kvalitu ovocného a zeleninového bufetu.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Chybí bazén nebo alespoň vířivka.Nedostatečný úklid pokojů, pachy z kuchyně v celém zařízení.Nabídka snídaní a večeří je na spodní hranici 4* i ochota personálu restaurace je na hranici.Personál recepce skvělý.Osobně nechápu,jak je možné, že personál hotelu parkuje svá auta na trávnících v okolí Zámečku,který ničí!! Přesto přijedu znovu!!
|