Recenze návštevníka hotelu Vega
Hotel Vega****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
určite nie 4 hviezdičkám, 3 áno
|
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Popísala som ich v predošlom okne.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Jednoznačne na čo chcem apelovať je mladý personál v reštaurácií. Objednávky boli zaúčtované ale neboli dodané, chaos v účtoch neskutočný, platili sme aj to š´čo nám nakoniec zabudli doniesť, na obed sme čakali hodinu keby na to človek bol čo i len upozornený zariadi si čas inak nie hodinu sedí a čaká na jedlo, dieťa bolo hladne nervózne, my dospelí. 20 ľudí pri odchode v nedeľu sme na recepcií riešili problémy s účtami. Ak už mladí učňovský personál ale odporúčame dozor skúsených, toto na celom dojme z pobytu odrádzalo na tom že to chcem odporučiť známym.A nebola to jedna situácia ale od piatku večera až do nedeľe rána nejaký prúser.
A jeden vážny dotaz: nevedeli sme o tom že v piatok si večeru treba hlásiť už poobede max do tretej, inak z ponuky dostanete jedlo jedno ktorého sa najviac zvýši a samozrejme nebolo nám vôbec po chuti. Na takéto niečo by malo byť niekde v popise upozornenie, určite by sme sa zariadili inak, ako to že máme večeru z výberu troch jedál a na recepcií vám povedia keď prídete smola už ostalo len jedno. Toto mi nepríde profesionálne. ďakujem za porozumenie, nebolo cieľom kritizovať ale poukázať na nedostatky a ich prípadne riešenie.
|