Recenze návštevníka hotelu Slovakia
Hotel Slovakia***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
Cena bola v balicku sluzieb
|
Umístění a okolí | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Odporucam obmenu vecerneho menu a zabezpecenie dostupnosti pocas celej doby otvorenia restauracie. Podavanie vecere do 17:45 je neadekvatne. Napoje sa nedaju v restauracnej casti ani dokupit. Napoje sa neposkytuju.
|
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Zlepsit restauracne sluzby adekvatne k urovni hotelovych sluzieb. Zabezpecit dostatocne mnozstvo stravy tak aby bol vyber dostupny aj po 30 minutach od otvorenia jedalne a zvysit uroven stolovania v kapacite a priestore. Pokial ste samoplatca tak uroven sluzieb nezopoveda cene.
Je nepochopitelne, ze si zakupite apartman a musite zaplatit doplatok za neobsadenu postel. Asi ked vam daju na izbu cudziu osobu tak usetrite. Inak cena pre 2 osoby je aj tak vyssia ako pre sameho ubytovaneho. Ako samoplatca nechapem cenovu politiku tohoto zariadenia.
|