Recenze návštevníka hotelu Grand
Hotel Grand****
Umístění a okolí | |
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
ano, ale rychlovarna konvica na izbe a zakladne info o HTL namiesto reklam by zodpovedali 4 *
|
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
napisala som vyssie. Lahsia, racionalnejsia strava, viac zeleniny bez presladenych dressingov a tazkych omacok, ryb, lahsie a menej sladke dezerty.
Na druhej strane cerstve ovocie na ranajky a jedla na grile boli ozaj vynikajuce! :-)
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
1.Mapa s vyznacenymi turistickymi trasami, nielen lanovkami a zjazdovkami
2. Menej kaloricka a presladena strava (4 chody na veceru pri pobytoch s malymi detmi su uplne zbytocne)
Vzhladom na letne pobyty s malymi detmi by bolo jednoduchsie aj pre personal podavat vecere formou bufetu, bolo mi luto casnikov, kt. sa maximalne snazili zachovat eleganciu, ale pri desiatkach drobnych deti v miestnosti to nejde dohromady - mozno by pomohlo oddelit restauraciu na bufetovu a restauracnu cast v case rodinnych pobytov. Na druhej strane ocenujem vsetky opatrenia a vybavenie pre male deti, to sa vidi malokedy. My uz mame velke deti, ale pacil sa mi pristup HTL k malym navstevnikom. Vela stastia a uspechov v buducnosti!:-)
|