Recenze návštevníka hotelu Grand
Hotel Grand****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
áno, ale mali sme veľmi malú rožnú izbu, možno ostatné business izby sú väčšie
|
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Strava je vynikajúca, na úrovni. Prvý deň sme šli na večeru veľmi neskoro až okolo 21:00, boli tu len ojedinelí stravníci. Chápem, že už bolo pred záverečnou, na stoloch boli niekde špinavé obrusy a neodprataný riad. Toto by sa asi stávať nemalo, pokiaľ sa večera podáva do 22:00.
|
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Posteľ mala kovové rámy, v rohoch boli nožičky predĺžené na úroveň matraca. Na hornú stranu týchto kovových "rohov" by som odporúčala dať dajakú ochranu aká sa dáva na rohy stolov, keďže väčšinou, keď som prechádzala okolo som nechtiac kolenom nabrala túto prekážku. Dokazujú to aj modriny na mojich nohách.
|