Recenze návštevníka hotelu Flóra

Hotel Flóra***

Jan Š.,
  • Hotel
    8
  • Relax a lázeňské služby
    7
  • Gastro služby
    9
  • Poloha zařízení
    10
  • Služby
    8
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Atmosféra a vybavení restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Personál restaurace
Kvalita stravy
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Vybavení společenských prostor
Čas podávání stravy
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Zvýšit možnost výběr jídel i podle příloh. Velmi často se opakovalo zařazování rýže.
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Časový harmonogram procedur hodnotím spíše negativně. Je mi jasné, že uspokojit požadavky všech návštěvníků lázeňského pobytu není jednoduché. Vzhledem k tomu, že se v mém případě jednalo o tři lázeňské poukazy sourozenců, při příjezdu jsme na recepci vyslovili požadavek, abychom všichni, tj. 6 návštěvníků, měli procedury kombinovány v kratším časovém úseku /tj. dopoledne nebo odpoledne v jednotlivých dnech lázeňského pobytu/. Svůj požadavek jsme oddůvodňovali mimo jiné i skutečností, že jsme měli k dispozici osobní automobily a chtěli jsme společně navštívit i jiná místa na Slovensku než Trenčanské Teplice po lázeňské sezoně (pobyt od 5.10.2008). Velká část lázeňských hostů na pobyt přicestovala hromadnou dopravou a de facto celou dobu pobývali v Tr. Teplicích. Na náš požadavek nebyl brán zřetel (přesto, že nám bylo při příjezdu slíbeno, že bude náš požadavek akceptován) i po několika urgencích do druhého dne pobytu, kdy ještě nebyl časový harmonogram kompletně zpracován. To považujeme za jediný, ale podle nás velmi závažný, nedostatek našeho lázeňského pobytu. Jeho odstranění by u příštích hostů jejich pobyt v lázních ještě více zpříjemnil. Tuto negativní připomínku uvádíme proto, že jsme již navštívili i jiné lázně v Čechách a na Slovensku a vždy jsme se setkali v tomto směru s pochopením. S pozdravem Prof. Jan Šubrt
Hotel Flóra***

ul. 17. novembra 14
Trenčianske Teplice 914 51

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.