Recenze návštevníka hotelu Flóra
Hotel Flóra***
Umístění a okolí | |
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Zvýšit možnost výběr jídel i podle příloh. Velmi často se opakovalo zařazování rýže.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Časový harmonogram procedur hodnotím spíše negativně. Je mi jasné, že uspokojit požadavky všech návštěvníků lázeňského pobytu není jednoduché. Vzhledem k tomu, že se v mém případě jednalo o tři lázeňské poukazy sourozenců, při příjezdu jsme na recepci vyslovili požadavek, abychom všichni, tj. 6 návštěvníků, měli procedury kombinovány v kratším časovém úseku /tj. dopoledne nebo odpoledne v jednotlivých dnech lázeňského pobytu/. Svůj požadavek jsme oddůvodňovali mimo jiné i skutečností, že jsme měli k dispozici osobní automobily a chtěli jsme společně navštívit i jiná místa na Slovensku než Trenčanské Teplice po lázeňské sezoně (pobyt od 5.10.2008). Velká část lázeňských hostů na pobyt přicestovala hromadnou dopravou a de facto celou dobu pobývali v Tr. Teplicích. Na náš požadavek nebyl brán zřetel (přesto, že nám bylo při příjezdu slíbeno, že bude náš požadavek akceptován) i po několika urgencích do druhého dne pobytu, kdy ještě nebyl časový harmonogram kompletně zpracován. To považujeme za jediný, ale podle nás velmi závažný, nedostatek našeho lázeňského pobytu. Jeho odstranění by u příštích hostů jejich pobyt v lázních ještě více zpříjemnil. Tuto negativní připomínku uvádíme proto, že jsme již navštívili i jiné lázně v Čechách a na Slovensku a vždy jsme se setkali v tomto směru s pochopením. S pozdravem Prof. Jan Šubrt
|