Recenze návštevníka hotelu Bystrá

Hotel Bystrá***

Dušan H.,
  • Hotel
    3
  • Relax a lázeňské služby
    1
  • Gastro služby
    4
  • Poloha zařízení
    5
  • Služby
    3
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Atmosféra a vybavení restaurace
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Personál restaurace
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Kvalita stravy
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Dobry den prajem, rad by som Vam napisal par riadkov k mojim skusenostiam s prave absolvovaným pobytom vo Vasom hoteli. 15.11.2013 – 17.11.2013 Prisla mi spatna vazba zo spolocnosati Avicenum , cez ktoru som si pobyt rezervoval tak mozno sa to k Vam dostane aj tak , ale posielam pre istotu aj Vam. Takze tu su moje pripomienky: Personal reštauracie by sa mohol aspoň raz za den usmiať, všímať si viac hostí, aby sme nemuseli čakať na servirku ked chceme platiť 10 min v prazdnej reštauracii. Vo welnese sme mali objednane 2 masaže . Prva bola ok o 14:00 hod a druha sa nekonala nakolko podla slov personalu welnessu sme nemali zabookovany termin na masaž a pritom sme si ho dohodli den predtym s recepčnou a aj v den masaže priamo s maserkou ktora nam ešte odporučila čokoladovy zabal. Myslim si, že tie peniaze by ste mali vrátiť ktoré boli použité na školenie personalu ako mate uvadzane na vstupnych dverach. Recepčná prvá pani cca 40 rokov v pohode celkom milá /ešte nám vybavila detsku vanicku pre dieta na kupanie/ a tá druhá taka mlada blondinka , len že tak prepáčte ze tu nevyužitú masáž !!! Ziadna kompenzacia , nic. Vo welnesse povedali partnerke nech pride neskor . Cokoladovy zabal mala mat o 20:00 hod . Mame 5 meacne dieta , kedy neskor mala asi tak prist ked pri takom dietati bol uz aj toto maly zazrak ze sme to nacasopvali spravne. Rano sme proceduru absolvovat namohli kedze sme uz v nedelu odchadzali o 10:00 hod a to este welnes nie je otvoreny. Nehovoriac o prepalenom obruse počas vecere., 2 hodiny neodpratané poháre zo stola po konzumácii kavy a čaju v tej pristavbe k restauracii. A ešte ak si už hovorite welness hotel tak potom kde sta videli aby som platil za župan ???? To je uplne nasmiech a dalšia vec ktora ma dorazila bolo to upozornenie v kupelni na širku tej lišty sklenenej pod zrkadlom. To si robite srandu ? Taky hotel a nemate už prostriedky na vymenu ? Upozornenie date v slovenčíne, teda nemec alebo angličan si môže kludne hlavu roztrieskať ? Nehnevajte sa na mna ale takto som si vážne rekondičný pobyt nepredstvavoval. Ja osobne povazujem za najlepsiu reklamu osobnu skusenost a odporucania znamych. Myslite si , ze ak sa ma niekto opyta na dojmy z mojho posledneho rekondicneho pobytu , ze ho poslem k Vam do hotela ? V praci mame de facto vsetci zamestnanci raz rocne rekondicne pobyty hradene zamestnancom z coho ale platime dan + odvody. Teda nemame to len tak zadarmo, ale aj tak si myslim, ze by tie sluzby mali byt na uplne inej / vyssej/ urovni. Vazne si najrpv pockam na odpoved predtym nez sa ma niekto spyta na dojmy z pobytu u Vas. Nemam vo zvyku vypisovat taketo listy , ale nedalo mi to / hlavne po tom co mi prisla spominana spatna vazba na Vas hotel formou dotazniku na mail /. Prajem este pekny den
Hotel Bystrá***

Bystrá 119
Brezno 977 01
Slovensko

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.