Recenze návštevníka hotelu Grandhotel Praha
Grandhotel Praha****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
fresh za poplatok, že sa nehanbia, v hoteli Chpok Dem. dolina v cene raňajok (napr.)
|
Umístění a okolí | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
vytapetovaná barabizňa ku ktorej by som mal veľa pripomienok na zlepšenie, proste slovenské Ta3
|
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
pri vstpe ráno do jedálne netreba 1 pracovnú silu na kontrolu, prežitok, za ktorý platí hosť a i.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
nexce sa mi príliš rozpisovať, aspon niečo: tapety sú zastaralé,postele krátke, v kúpelni po osprchovní potopa (žiadny záves či posuvná zábrana), niet kde zavesit osušku, pri bazéne sa niet kde pohodlne osprchovať, treba ísť mokrý v župane naizbu, hodiny pri bazéne, na ktorých si mám kontrolovať obmedzený vstup do wellness sú na najtmavšom mieste - nevidno čas.......atd.
|