Recenze návštevníka hotelu Grandhotel Praha

Grandhotel Praha****

Anna C.,
  • Hotel
    5
  • Relax a lázeňské služby
    3
  • Gastro služby
    6
  • Poloha zařízení
    8
  • Služby
    3
Umístění a okolí
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb?
Atmosféra a vybavení restaurace
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro
Kvalita a dostupnost informačních služeb
Personál restaurace
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení
Kvalita stravy
Šíře nabídky jídel a nápojů
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení?
Nie, pretože nás najskôr ubytovali do izby, ktorá nespĺňala 4-hviezdičkový štandard hotela, až po reklamácii opätovnej reklamácii a naliehaní nám zmenili izby
Čas podávání stravy
Vybavení společenských prostor
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu
Návrhy na zlepšení služeb restaurace
Viac kávovarov, aby som sa nemusela hanbiť za nás Slovákov, keď vidím Rakúšana stáť v rade so šálkou v ruke, ako čaká kedy príde na rad na kávu pri jednom jedinom automate pri raňajkách na celý hotel a raz nie je voda, potom sa musí nahriať, potom vypadnú poistky, potom to celé nefunguje a trišvrte hodiny chudák behá hore dole a stále nič /ale to nie je o Rakúšanoch, Nemcoch, ale aj o Slovákoch/... Personál len bezmocne pobehuje a nenapadne ich zvoliť neaké iné alternatívne riešenie, aby sme boli spokojní.
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení?
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení
Zamerala by som sa na zlepšenie komunikácie personálu voči zákazníkovi - pociťovala som veľkú neochotu, ignorovanie potrieb zákazníka a aroganciu.
Grandhotel Praha****


Vysoké Tatry 059 60

Tel. rezervace: 511 444 401
511 444 401

Zavolejte!, Rádi poradíme.