Recenze návštevníka hotelu Grandhotel Praha
Grandhotel Praha****
Umístění a okolí | |
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
V 4* hotely sa nesmie stat aby sa recepcny vysmial zakaznikovi, aby nebol schopny a ochotny vyriesit staznost zakaznika(v nasom pripade musela prist veduca recepcie).
Je standardom a samozrejmostou dat si na rano kavu...v 4* hotely to asi neplati..v case ked bol plny hotel bol k dizpozicii 1 presso stroj aj ten pokazeny.Urcite vyborna reklama pre zahranicnych hosti,ktorych tam v tom case bolo dost.Ak odchadzam zo 4*hotela ocakavala by som aspon naznak zaujmu od recepneho ako sme boli s pobytom spokojni.4*hotel musi mat personal na urovni 4 hviezd, v tomto pripade to ale tak nie je.Chyba ustretovost, ochota pomoct,vediet sa ospravedlnit..urcite najväcsie minus a aj dovod preco opät do daneho hotela nepojdeme je pristup personalu.
|