Recenze návštevníka hotelu Císařské lázně
Léčebný dům Císařské lázně****
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? |
Jidla byla v cane
|
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Personál restaurace | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Kvalita stravy | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? |
Pokoj 232 byl v poradku. Pokoj 235 mel nekolik problemu: 1. V posteli byla starta rostrhana pouzita podlozka, 2. Matrace byla vadna a zpusobovala bolest zad.3. V obou pokojich bylo drsne nepohodlne prosteradlo.
|
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Vybavení společenských prostor | |
Čas podávání stravy | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Sluzby byly v poradku, ale doplnkove sluzby nebyly k dispozici.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Časový harmonogram relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Ochota a chování personálu zajišťujícího relaxační a lázeňské služby během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
1. Nabidka obsahovala doplnkove terapie s 20% slevou, ale ty nebyly snadno k dispozici a vesmes byly vyprodany. 2. Plena pod prosteradlem byla umistena do pokoje starsiho clena nasi skupiny, a to jsme povazovali za discriminaci (tato plena byla ocividne pouzita vice zakazniky a taktto byla hygienicky zavadna). 3. Nastupovy cas na poukazu byl v neporadku. 4. Informace o sluzbach a terapiich nebyly dostatecne. 5. Predplaceny bufet nebyl doplnovan a kratce po otevreni mnoho polozek (napriklad ovoce, desert, vejce) nebylo k dispozici. 6. Ackoliv vikendovy pobyt je drazsi, bylo nam nekolikrat receno, ze nektere sluzby nejsou k dispozici, protoze je vikend.
|